У чому причина настільки низької якості нашивок і медалей за другу компанію в порівнянні з іншими медальками ? Баг відтворення. Виправимо в 8.10
Серб: Скіл це вміння перемагати, а не рахувати. Якщо набили багато демаги і програли, значить не в тому місці набивали.
По об'єктам які будуть руйнуватися: Для КС та ОФ нічого не зміниться.
Чи враховується при розрахунку траєкторії польоту снаряда і розрахунку точки зустрічі снаряда з ціллю, висота цілі якщо вона пропала з засвіту? Якщо ціль в засвіті і на неї наведений приціл, то робиться автокорекція траєкторії на центр цілі. Якщо вона пропала з засвіту, то приціл зміщується на "землю".
При знищенні ворожого танка всім у команді нараховують невеликий додатковий досвід. Чи нараховується даний досвід у випадку якщо ворожий танк: 1. втопився? 2. розбився при падінні? 3. самознищилися за допомогою пострілу фугасом об перешкоду? 4. був убитий своїми співмандником? ЕМНІП (Якщо мені не зраджує пам'ять) ні. У всіх випадках окрім як 1 і 2 якщо було фізичне взаємодія з танком з протилежної команди через якого і відбулося вбивство/утоплення танка. Схема нарахування досвіду і фрагів досить складна в таких випадках, і не озвучується.
Серб , всі знають Вашу фразу "Відростив скіл - маєш право нагинати". Ви під скілом маєте на увазі % перемог? З якого моменту особисто для Вас починається скіл ? Скіл - він як ріст (х**). Який відростив, такий і є . І 140 см зріст, і 170, і 200... І так, показник скіла - відсоток перемог. У середньому відсоток перемог - 49 %. Якщо у вас 49.5 % перемог - то ваш скіл трохи вище середнього. Якщо 55 - сильно вище.
Шановні розробники, чи можна якось отримати інформацію по персональній ефективності (тобто , відсотку перемог) мене коханого (або будь-якого іншого гравця) на кожній окремій карті і кожному окремому респі, з метою зайнятися самоосвітою і підтягнути статистику? Ні.
Чи ведеться статистика якими снарядами стріляють з танка A в танк В. Ні.
Питання таке , об'єкт 430У (з Д-25Т/М-62) може бути введений в гру при введенні прокачування корпусів ? Ні. 430 і 430У - занадто різні танки, приблизно як М3 легкий і М3 середній.
Коли буде логічно обґрунтована і сформована справжня *гілка* розвитку танкобудування різних (вводимих країн) по роках розробки, класифікації, т.д.? Все вже нормально обґрунтовано і сформовано.
Коли буде переглянута система пошкоджень? Ніколи .
Коли будуть виправлені моделі танків (повні), механіка наведення і стрільби, швидкості польоту снарядів, і багато іншого, що відноситься до розрахункової частини? З моделями все ок, з механікою теж ок, зі швидкостями теж ок .
Було сказано, що реплєй - набір команд від сервера. Звідси випливає, що набір команд, в принципі, повний. Тоді чому неможливо дивитися реплєї від особи будь-якого учасника бою, а лише з боку записавшого реплєй ? Чи буде доданий такий функціонал? Це набір команд , який приходить конкретному гравцеві, а не всій команді. Для цього зараз розробляється технологія серверних реплеїв, де можна буде дивитися бій за будь-якого гравця з обох команд.
Чи можна реалізувати можливість підриву боеукладки у машини, яка вже була знищена шляхом зменшення її хп до 0? Пояснюю: супостат ховається за трупом, стріляємо в труп, рвемо бк, супостата вбиває вежею. Повна маячня? Ні. Вежа буде повноцінним об'єктом і працюватиме за тими ж правилами що і танк. Тобто якщо вона впаде зверху на другий танк то ефект буде приблизно такий же як від падіння танка відповідного розміру і маси.
Башні будуть відлітати тільки у певного набору техніки? Тільки у певного набору .
Башня буде відлітати в випадкове місце поряд з танком, або в певний набір місць (тільки зліва/справа)? У випадкове місце.
Чи можливий зліт башні вгору з подальшим падінням назад на "господаря" , наприклад , на тог2? Можливий.
Чи залежатиме траєкторія польоту від модулів? Не буде.
У вас немає побоювань, що з апом Мауса в 8.10 він стане імбою? Чи стане імбою - понерфимо. Вперше чи що? :D
Питання - на скільки кількісно збільшуються ТТХ танка при установці устаткування "поліпшена вентиляція"? Приблизно на 2,5 %
Про баланс і танки: Бойова ефективність танка залежить від рівня бою в який він потрапив, але не напряму і на неї (ефективність) впливає ще купа факторів (тип танка, склад своєї і ворожої команди за рівнями і типами, характеристики конкретного розглянутого танка, карта і купа інших факторів) які за рівнем впливу на бойову ефективність танка можуть перевершувати вплив ТІЛЬКИ рівня бою. Пільговики існують тому, що деякі танки визнані нами (і налаштовані відповідним чином), що не можуть надавати прийнятного для нас впливу на результат бою в певному рівні бою (відповідає КО). Та й балансуються команди, а не танки; і танк з певною балансною вагою майже завжди буде такою ж, як противник ворожої команди.
Скажіть будь ласка , в 2014 році кількість введених у гру гілок танків залишиться колишнім або ж зменшиться (ніби як проскакувала така інформація) в порівнянні з 2013 роком? Зменшиться, пов'язано з перекиданням сил на переробку моделей танків у більш високу якість.
З одним із наступних патчів планується "зривати башні" у танків з підірваною БО. А в реальності все обмежувалося тільки відлетівшою башнею чи все ж для корпусу танка були і більш драматичні наслідки? У реальності і корпусу на запчастини розривало - днище в грунт, борта, лоб, корма - по сторонам.
За кожну важливу подію ВГ дарує танки гравцям 2-3 рівень але тільки ЛТ , а іншого класу техніку можливо очікувати? Загалом не виключено, але поки не плануємо.
У танках закладено механізм реалізації димової завіси або движок танковий фізично не здатний реалізувати такий механізм? Движок - то здатний, але система розрахунку видимості на танкових картах і так їсть більше половини ресурсів сервера. У кораблях картки здебільшого плоскі, там легше.
Про збільшення дальності огляду: Біля 700 метрів огляду по чужому засвіту вже в планах розробки.
|